Reklama2010-04-12
0

Multikino będzie emitować reklamy na podłogach

W wybranych kinach sieci Multikino zainstalowano podłogi interaktywne do emisji reklam. Nastąpiło to w ramach współpracy z firmą Aduma.

Podłogi interaktywne (iFoot) zamontowano na stałe w dziewięciu kinach sieci Multikino – w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu (51), Szczecinie, Warszawie (Ursynów i Złote Tarasy), Wrocławiu (Arkady), Zabrzu i Gdyni.

Na tych nośnikach będą emitowane przekazy reklamowe, które – jak opisuje biuro reklamy Multikina – będą zaskakujące, dzięki czemu przyciągną uwagę widzów. Podłogi zainstalowano we współpracy z firmą Aduma.

Autor:tw

Więcej informacji:Multikino, podłogi, Aduma

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas