Reklama2015-09-18
10

Multikino Media i Helios ze wspólną ofertą reklamowa Złote Lwy

Brokerzy reklamy kinowej Multikino Media (obsługuje m.in. sieci Multikino i Cinema 3D) oraz Tandem Media (obsługuje przede wszystkim sieć Helios) wprowadzają wspólną ofertę Złote Lwy.

Oferta Złote Lwy obejmuje 94 kina z 528 ekranami działające w 66 miastach. To przede wszystkim sieci Multikino (32 kina z 258 ekranami), Helios (37 kin z 206 ekranami), Cinema 3D (7 kin z 29 ekranami) i Apollo (13 kin z 16 ekranami), a także kina Silver Screen, Silver Screen, Muranów, Luna i Bajka Błonie. W ub.r. we wszystkich sprzedano 21 mln biletów.

Atutem nowej oferty oprócz zasięgu ma być prosta procedura realizacji kampanii: jedno miejsce zakupu, jedna faktura i jedna osoba do obsługi akcji. Konkretne pakiety będą dostosowywane do potrzeb klientów, w zależności od założeń kampanii i grup docelowych.

- Powstanie wspólnej oferty Multikino Media i Tandem Media, to ważny moment dla branży reklamy kinowej, który powinien przełożyć się na jej dalszy rozwój w Polsce. To także okazja do wprowadzenia jednolitego dla całej branży systemu raportowania widowni - opisuje Mariusz Spisz, prezes Multikino Media. - Ciszę się, że współpracujemy z Multikino Media, ponieważ nasze sieci kinowe znakomicie się uzupełniają, tworząc odpowiadającą na potrzeby reklamodawców ofertę do szeroko zasięgowych kampanii - podkreśla Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający Tandem Media.

W pierwszej połowie br. wydatki reklamowe w polskich kinach wyniosły 41,8 mln zł, o 2,8 proc. więcej niż rok wcześniej (według szacunków Starlinka - zobacz szczegóły). ZenithOptimedia prognozuje, że w całym br. zwiększą się o 1,1 proc.

Autor:tw

Więcej informacji:Multikino, Helios, reklama kinowa

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas