Reklama 2009-10-06
0

Multikino wprowadza pakiety reklamowe

Multikino wprowadza zintegrowane pakiety reklamowe. Obejmują one zarówno spoty przed filmami, jak i reklamy offscreenowe w kinach.

Wprowadzona przez Multikino zintegrowana oferta reklamowa składa się z czterech głównych pakietów: Multi75, Multi150, Multi250 i Multi350. Każdy z nich obejmuje określony okres emisji spotów w poszczególnych blokach przed filmami oraz reklamy na nośnikach offscreenowych, a dwa droższe pakiety - również ambient, reklamy w barach kinowych i specjalne pokazy filmowe. Multikino zapewnia również reklamodawcom korzystającym z tych pakietów kupony dla pracowników, obecność w swoim mailingu i serwisie internetowym, projekty specjalne oraz sale kinowe na konferencje.

multikinooferta

Ceny poszczególnych pakietów są sugerowane w ich nazwach: Multi75 kosztuje 75 tys. zł netto, Multi150 - 150 tys. zł netto, Multi250 - 250 tys. zł netto, a Multi350 - 350 tys. zł netto. W ofercie dostępne są również pakiety Multi500, Multi750, MultiMilion oraz możliwość indywidualnego tworzenia pakietu z klientem. Multikino uzasadnia wprowadzenie zintegrowanej oferty łączącej reklamę on- i offscreenową tym, że odwiedzający kina najczęściej szukają wcześniej informacji w internecie, a do samych kin przychodzą kilkadziesiąt minut przed rozpoczęciem seansu i zazwyczaj odwiedzają bar.

- Proponujemy reklamodawcom holistyczne dotarcie na wszystkie sposoby do odbiorców w naszych kinach- opisuje Kinga Dołęga, dyrektor biura reklamy Multikina.

Autor: tw

Więcej informacji: Multikino

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas