Reklama2012-05-02
0

Multikino z ofertą i kampanią reklamową na Euro 2012

Multikino Media rozpoczyna sprzedaż reklam przy transmisjach Euro 2012 w sieci Multikino. Od połowy maja firma będzie promować w najważniejszych mediach te relacje.

Oferta Multikina związana z transmisjami meczów Euro 2012 jest skierowana nie tylko do reklamodawców, lecz również innych klientów korporacyjnych. Mogą oni kupować pakiety biletów oraz wynajmować sale na zamknięte transmisje połączone z cateringiem i open barem.

>>> Mecze Euro 2012 na żywo w Multikinie

Z kolei dla marketerów przygotowano pakiety łączące działania sponsorskie, reklamowe i prosprzedażowe. Każdy reklamodawca może też zostać… sponsorem Euro 2012 w Multikinie. - Takiej firmie gwarantujemy m.in. obecność w spocie kinowym, na materiałach drukowanych, na stronie multikino.pl oraz w materiałach elektronicznych w kinie. Ponadto podczas imprez zapewniamy branding załogi, sampling kuponów lub ulotek do każdego biletu na imprezę oraz emisję spotów na plazmach - opisuje Mariusz Spisz, prezes Multikino Media.

Od 15 maja do końca czerwca transmisje Euro 2012 w Multikinie będą wspierane kampanią reklamową. Oprócz kin obejmie ona telewizję, radio, prasę i internet.

Autor:tw

Więcej informacji:Multikino, Multikino Media, Euro 2012

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas