PR 2016-09-06
0

Multum PR wypromuje markę Negotti

Do grona klientów wrocławskiej agencji Multum PR dołączyła marka Negotti, producent płaskich wycieraczek samochodowych.

Agencja odpowiada za pomoc przy budowie wizerunku marki Negotti. W ramach umowy jest odpowiedzialna za stworzenie oraz realizację strategii marketingowo-promocyjnej dla klienta.

Do zadań Multum PR należą dodatkowo: rebranding marki obejmujący lifting logo, opracowanie systemu identyfikacji wizualnej, a także odświeżenie strony internetowej.

Agencja zajmie się również działaniami media relations oraz social media.

Za współpracę z klientem odpowiedzialna jest Justyna Waliszak-Hejna.

Umowa została podpisana do końca 2017 roku.

Autor: pr

Więcej informacji: Multum PR, Negotti

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas