Internet2004-08-24
0

Muzeum banerów internetowych

Największe archiwum takich materiałów dostępne w sieci

Większość internautów unika reklam. Jednak nieliczne osoby, które z upodobaniem oglądają banery, może jednak zainteresować strona BannerReport.com – największe archiwum takich materiałów dostępne w sieci.

Jak się okazuje, podobnie jak reklamy telewizyjne, również banery mają swoich zagorzałych fanów. Niewątpliwe należy do nich projektantka stron internetowych z Toronto, Tari Akpodiete. To właśnie ona stworzyła sieciowe muzeum banerów, które – jak przyznaje - ma być źródłem inspiracji dla twórców, ale równocześnie jest wyrazem jej obsesyjnego hobby. W zbiorach BannerReport.com znalazło się bowiem aż 15 tys. banerów wszelkich typów. Autorka strony twierdzi, że analiza banerów pomaga w tworzeniu nowych pomysłów, zwłaszcza, że banery często są dopasowane stylistycznie do stron, na których zostały umieszczone. Dlatego BannerReport.com może być traktowane jako przegląd różnych trendów projektowych w internecie.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas