Reklama2009-10-12
0

muzodajnia.pl i Samsung Corby w kampanii MixPlusa (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa muzycznej oferty MixPlusa. Akcjaobejmuje telewizję, radio, internet i prasę.

Rozpoczęta właśnie kampania taryfy MixPlus reklamuje ofertę, wktórej za 10 zł w ramach miesięcznego doładowania o wartości 40 złmożna ściągnąć 4200 piosenek z internetowego serwisu muzodajnia.ploraz kupić telefon Samsung Corby za 1 zł. Przekaz jest skierowanydo młodych ludzi ceniących sobie swobodę i lubiących muzykę.Zabawna kreacja podkreśla różnicę między dawnymi a nowoczesnymistylami muzycznymi.




Akcja od 9 października jest prowadzona w telewizji (TVN, TVP,Polsat i kanały tematyczne), radiu (RMF FM, Radio Zet, Eska, RMFMaxxx), internecie (onet.pl, wp.pl, interia.pl i komunikatorGadu-Gadu) oraz prasie. Kreację kampanii - zaplanowanej do końcapaździernika - przygotowała agencja reklamowa PZL,natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowyUniversal McCann.

Autor:tw

Więcej informacji:MixPlusa

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas