Telewizja2007-11-14
0

Muzyczny show Pulsu podwyższył widownię stacji

Emitowany w poniedziałkowe wieczory w TV Puls teleturniej muzyczny'Singa Dinga' osiąga lepsze wyniki oglądalności niż programynadawane przez stację w tym samym paśmie rok temu. Wzrost udziałóww grupie 16-49 jest nawet ponad trzykrotny, ale audycji daleko dowidowni programów TV 4 czy TVN Siedem.

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków teleturnieju"Singa Dinga" wyniosła 89 tys. widzów - wynika z danych AGB NielsenMedia Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Udziały TVPuls w czasie emisji programu były prawie identyczne w grupiewszystkich widzów (0,59 proc.) jak w grupie komercyjnej (0,60proc.).

Emisja "Singi Dingi" polepszyła wyniki Pulsu w poniedziałkowympaśmie od 21.00 do 21.55. Rok temu, programy nadawane o tej porzegromadziły bowiem przed telewizorami średnio 52 tys. osób przyudziałach wynoszących 0,34 proc. (grupa 4+) i 0,17 proc. (grupa16-49).

Zobacz tabelę

W porze emisji programu "Singa Dinga" (poniedziałki 21.00) TV 4oglądało 361 tys. widzów, a TVN Siedem - 222 tys. widzów. Czwórkaemitowała wtedy program "Big Brother 4.1", a Siódemka - serial"Aniołki z piekła rodem" i filmy.

Zobacz tabelę

"Singa Dinga" to teleturniej muzyczny w którym biorą udział dwietrzyosobowe drużyny, złożone z znanych osób. Kapitanami obuzespołów są Michał Milowicz i Andrzej Krzywy. Drużyny muszą wykonaćróżnorodne zadanie związane ze śpiewem i tańce. Gospodarzemteleturnieju jest Wanda Kwietniewska. Produkuje go Mastiff MediaPolska.

Autor:pp

Więcej informacji:Puls, Singa Dinga

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas