Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) rozpoczyna pod hasłem „Muzyka daje radość” kampanię promocyjną. Twarzą kampanii jest Marcin Prokop, który na antenie rozgłośni ma także swój autorski program.
- Muzyka jest moją ulubioną legalną używką i źródłem nieustającej radości. Jestem od niej uzależniony od wielu lat i mam nadzieję, że razem z Radiem Złote Przeboje będziemy tym dobrym nałogiem zarażać innych. Nie znam ludzi, którzy przynajmniej od czasu do czasu nie lubią posłuchać łatwo wpadających w ucho przebojów, nawet jeśli na co dzień są zatwardziałymi metalowcami albo fanami muzyki poważnej. A Radio Złote Przeboje spełnia obietnicę zawartą w swojej nazwie - dostarcza ich całe mnóstwo. Zarówno klasyków, które dają nam radość, bo zgodnie z zasadą inżyniera Mamonia słyszeliśmy je już wiele razy, jak i zupełnych nowości - komentuje Marcin Prokop.
Spoty z udziałem Marcina Prokopa, który przechadza się po mieście, słuchając w Radiu Złote Przeboje piosenki „Happy” Pharella Williamsa, będą emitowane w telewizji (m.in. TVN, Polsat i kilkadziesiąt stacji tematycznych), kinach Helios oraz serwisach Ipla, Onet, Gazeta.pl, YouTube, a także na Facebooku. Reklamy będzie można zobaczyć na nośnikach reklamowych AMS w największych polskich miastach, będą one publikowane także w prasie ogólnopolskiej (m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Polityka”, „Fakt”). Kampania prowadzona będzie też na stronie internetowej zloteprzeboje.pl oraz na profilach Radia Złote Przeboje w mediach społecznościowych.
Kampanię Radia Złote Przeboje „Muzyka daje radość”, we współpracy z działem programu i promocji Grupy Radiowej Agory, przygotowała agencja Young & Rubicam, reklamy udźwiękowiło SVG Studio, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne były dom mediowy SMG Starlink oraz dział programu i promocji Grupy Radiowej Agory.
Marcin Prokop, oprócz udziału w kampanii promocyjnej Radia Złote Przeboje, pojawia się już na antenie stacji z własną audycją „Siła wyższa”. Jest ona nadawana od poniedziałku do piątku o godz. 12.10.
1 września br. Radio Złote Przeboje wprowadziło jesienną ramówkę. Wśród nowości, oprócz programu Prokopa, znalazły się m.in. „Weekendy z gwiazdą” prowadzone przez Roberta Janowskiego oraz zabawa dla słuchaczy pod takim samym tytułem, jak prowadzona kampania promocyjna - „Muzyka daje radość”. Głosem stacji został Łukasz Nowicki.
W pierwszym półroczu br. udział Radia Złote Przeboje w rynku radiowy wyniósł 3 proc.