Reklama2008-10-13
0

MySpace wprowadza dedykowany system reklamowy

Serwis społecznościowy MySpace wprowadził system reklamowym, wktórym zleceniodawcy kierują swój przekaz do określonychużytkowników witryny i płacą za ich kliknięcia w linki promocyjne.Uruchamiana na razie w USA usługa kierowana jest do małych firm.

Wprowadzany przez serwis społecznościowy MySpace systemreklamowy MyAds umożliwia zleceniodawcom kierowanie swoichprzekazów do użytkowników o określonej płci, wieku, miejscuzamieszkania i zainteresowaniach. Opłaty za zamieszczenie linkówpromocyjnych zależą od tego, ile razy klikną w nie przezinternauci, i są najwyższe dla grup o największej liczebności ipopularności.

Nowy system reklamowy MySpace przypomina nieco technologięwykorzystywaną do reklam w wynikach wyszukiwania w Google orazreklamy kontekstowe w tekstach umieszczanych na wielu portalach. -Pracowaliśmy nad naszą technologią przez ostatnie pół roku iliczymy, że uda nam się wykorzystać trend wzrostowy w promocjiinternetowej - komentuje Chris DeWolfe, współzałożyciel i dyrektorwykonawczy serwisu.

MySpace uruchamia usługę MyAds na razie w Stanach Zjednoczonych,kierując ją do małych firm, których w tym kraju działa ok. 20 mln.Jednocześnie w serwisie będzie można jak dotychczas wykupywaćstandardowe reklamy bannerowe wyświetlane przy uruchomieniu stronyprzez któregokolwiek internautę i na tej podstawie rozliczane.Start MyAds w kolejnych krajach zapowiadany jest na początekprzyszłego roku.

Autor:

Więcej informacji:MySpace

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas