Telewizja2007-03-23
0

n-ka, czyli jak nie robić platformy cyfrowej

Było wiele szumu, obietnic i planów, a udało się jedynie zrobić dobry recorder i EPG, co jest jednak zasługą firmy ADB.

Zamiast rakietowego odrzutu na starcie, mamy sprint w żółwim tempie. Na kampanii n-ki, zdecydowanie najlepiej wyszedł Cyfrowy Polsat, który odnotował w tym czasie największy, ponad dziesięciokrotny wzrost, czyli jakieś 400.000 abonentów w stosunku do zaledwie 40.000 platformy-n. Teraz jeszcze nagroda Mediatrendy za debiut roku, tyle tylko, że debiut ten jak na razie jest totalną porażką. No ale właśnie, przejdę może do szczegółów - pisze w swoim blogu Ryszard Herod. 

Cały wpis tutaj - zapraszamy do dyskusji.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas