Telewizja2007-02-28
0

'n' wchodzi do sieci Germanos

Platforma cyfrowa 'n' powiększa swoją sieć dystrybucji o nowe punkty sprzedaży, dzięki umowie z firmą Germanos.

Dzięki kontraktowi  z Germanosem liczba punktów sprzedaży n zwiększy się o kolejnych 200 i przekroczy łącznie ponad 1500 punktów  na terenie całej Polski.

„Germanos jest liczącą się na rynku marką, cenioną za najwyższe standardy obsługi klienta oraz doskonałe lokalizacje. n to najbardziej zaawansowana technologicznie i najatrakcyjniejsza programowo płatna telewizja w Polsce. Podjęcie współpracy między n i Germanosem to wspaniały mariaż, który zaowocuje zadowoleniem naszych przyszłych klientów” – powiedział Artur Przybysz Wiceprezes ds. sprzedaży ITI Neovision.

„Zawarcie umowy z platformą n, należącą do Grupy ITI, jest częścią strategii rozwoju usług nowych technologii w naszych salonach. Wierzę, że obecność produktu platformy n w sieci ponad 200 punktów sprzedaży Germanos na terenie kraju, pozwoli na szybszy dostęp klientów do usługi i stanie się przyczółkiem dalszej współpracy pomiędzy naszymi firmami. Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu oraz technologii telewizji nowej generacji, pragniemy wzmocnić naszą pozycję lidera usług komunikacyjnych i czynnie uczestniczyć w kształtowaniu tego rynku’’ – podkreśla Michał Wawrzynowicz, Dyrektor Generalny Germanos Polska.

Platforma cyfrowa 'n'  wystartowała w październiku 2006 roku. Ma około 50 tys. abonetów.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas