Telewizja2007-05-17
2

n wydała sześć razy więcej niż Cyfrowy Polsat

Ponad 17 mln złotych wydała do końca marca ITI Holdings na kampanię platformy n. W tym samym okresie wydatki Cyfry+ były trzy razy mniejsze, zaś Cyfrowego Polsatu prawie sześć razy mniejsze.

Z danych firmy Expert Monitor z okresu od początku września 2006 do końca marca 2007 wynika, iż na kampanię telewizji nowej generacji n przeznaczono 17,3 mln złotych. Najwięcej ITI Holdings wydała na reklamę w telewizji – prawie 11 mln. Dodatkowo 0,5 mln kosztowała kampania radiowa platforma n prowadzona z siecią Germanos. 

Zobacz tabelę-monitor.pl">www.expert-monitor.pl). Wydatki reklamowe opracowane zostały na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów i autopromocji. Uwzględniono w nich media monitorowane przez Expert Monitor z następujących grup: telewizja, radio, prasa, gazety, magazyny, kino.

Autor:pp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas