Reklama2011-11-23
1

"Na chłodne dni... ciepłe warzywa!" w restauracjach Sphinx

Sieć restauracji Sphinx rozpoczęła kampanię promocyjną nowo wprowadzonych do oferty zestawów z warzywami na ciepło. Akcję przygotował dział marketingu Sfinks Polska we współpracy z agencją Practum Consulting.

Akcja promocyjna ma zachęcić do skorzystania z nowej oferty osoby, które lubią zjeść solidnie, ale także zdrowo. Promowana oferta sieci to dwa nowe zestawy: sandacz z mieszanką warzyw na ciepło i ryżem podawany wraz z sosem holenderskim oraz grillowany filet z kurczaka z mieszanką warzyw na ciepło i ryżem, serwowany z sosem serowym. W skład obu zestawów wchodzą napoje 0,4l. Zestaw z sandaczem kosztuje 29,90 zł, a z filetem 27,90 zł. Podawane w zestawach warzywa dostarcza Bonduelle, a dostawcą sandacza jest Limito – firmy, z którymi Sfinks Polska współpracuje w ramach dostaw centralnych.

Kampania, która potrwa do końca bieżącego roku, obejmuje materiały BTL – plakaty i wkładki do menu, a także promocję w serwisie Facebook i na stronie sphinx.pl. Akcja wsparta jest działaniami public relations.

Kampanię zaplanował i przygotował, włączając w to projekt materiałów graficznych, dział marketingu Sfinks Polska. Wsparcie public relations zapewnia agencja Practum Consulting.

Autor:km

Więcej informacji:Sphinx

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas