Telewizja2009-02-10
1

'Na dobre i na złe': powtórki mają więcej widzów, ale premierywięcej zarabiają

Niedzielne odcinki emitowanego w TVP 2 serialu "Na dobre i na złe",które od stycznia br. są powtórkami, mają więcej widzów niżpiątkowe premiery, ale to te ostatnie przynoszą wyższe wpływyreklamowe.

Z danych AGB Nielsen Media Reserach przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl wynika, że cztery pierwsze odcinki "Na dobre i nazłe" pokazane w piątki ok. 20.10 obejrzało średnio 4,62 mln widzówprzy udziale wynoszącym 28,25 proc. w grupie 4+ i 23,67 proc. w16-49. Z kolei niedzielne powtórki tych epizodów, emitowanezazwyczaj po 16.00, śledziło 4,87 mln osób, a udział TVP 2 wynosiłodpowiednio 35,91 proc. i 33,19 proc. Rok temu w analogicznymokresie niedzielne premiery miały 6,21 mln widzów przy udziale napoziomie 47,66 proc. i 41,56 proc. (wtedy wyemitowano pięćodcinków, w bieżącym roku o jeden mniej ze względu na transmisjesportowe)

W obu pasmach emisji serialu Dwójka zdecydowanie wygrywa zkonkurencją. W piątki w czasie nadawania "Na dobre i na złe" TVP 1ma 3,33 mln widzów, Polsat - 2,26 mln, TVN - 2,5 mln, natomiast wniedziele TVP 1 - 2,4 mln, Polsat - 1,48 mln, a TVN - 0,97 mln.

Przeniesienie premierowej emisji serialu z niedzieli na piątek,przyczyniło się do wzrostu przychodów reklamowych produkcji, cobyło celem całej operacji. Cztery odcinki piątkowe "Na dobre i nazłe" przyniosły TVP 2 cennikowe wpływy netto na poziomie 2,36 mlnzł, a ich niedzielne potworki - 1,53 mln zł. W 2008 roku czterypierwsze odcinki nadane od początku roku w niedzielne popołudniadały Dwójce wpływy wynoszące 1,52 mln zł.


Oglądalność piątkowych premier "Na dobre i nazłe"

Zobacz tabelę



Porównanie z konkurencją - odcinkipiątkowe

Zobacz tabelę




Oglądalność niedzielnych powtórek "Na dobre i nazłe"

Zobacz tabelę


Porównanie z konkurencją - odcinki niedzielne

Zobacz tabelę

Autor:pp

Więcej informacji:Na dobre i na złe

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas