Właśnie zakończony sezon „Na dobre i na złe” oglądało średnio 5,27 mln osób. Produkcja dała Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 45,08 mln zł.
„Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można było w środy o godz. 20.40, w okresie od 3 września 2014 roku do 10 czerwca 2015 roku. Średnia widownia właśnie zakończonego sezonu wyniosła 5,27 mln osób, co przełożyło się na 32,82 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 25,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Trzy topowe odcinki „Na dobre i na złe”
Zobacz tabelęW analizowanym okresie największą popularnością cieszył się odcinek serialu, pokazany 28 stycznia br. Zgromadził on przed telewizorami 5,86 mln oglądających.
W paśmie nadawania swojego serialowego hitu Dwójka była zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajęła TVP1, która emitowała wtedy filmy fabularne oraz mecze piłki nożnej i osiągała już tylko 9,86 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy fabularne i „Top Chef”; 9 proc.), a czwarty - TVN („Ugotowani”; 6,67 proc.). Także wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka była liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, TVP1 i TVN.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Zobacz tabelęWpływy reklamowe z odcinków serialu pokazanych w analizowanym okresie wyniosły 45,08 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Na dobre i na złe” nadawane jest na antenie TVP2 od 1999 roku. Nowe odcinki widzowie stacji zobaczą po wakacjach.