Dzięki umiejscowieniu przez TVP 2 dwóch emisji tego samego odcinkaserialu "Na dobre i na złe" w atrakcyjnych pasmach, ma on łącznie ook. 2,7 mln widzów więcej niż rok temu - wynika z danych AGBNielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.
Od stycznia br. premiery serialu nadawane są w piątki o 20.10.12 odcinków wyemitowanych dotychczas o tej porze obejrzało średnio4,65 mln widzów, co dało Dwójce 28,91 proc. udziału w grupie 4+ i24,02 proc. w 16-49. Wśród wszystkich widzów stacja była w tymczasie liderem oglądalności.
Niewiele mniejszą widownią od premier cieszyły się niedzielnepowtórki, nadawane o 16.00. Oglądało je średnio 4,38 mln osób przyudziale wynoszącym odpowiednio 34,03 proc. i 31,43 proc. Takżewtedy TVP 2 zgarniała największą część rynku telewizyjnego.
.
Łączna średnia widownia premier i powtórek "Na dobre i na złe"wyniosła zatem ponad 9 mln osób. W analogicznym okresie ubiegłegoroku, gdy premierowe epizody serialu pokazywano w niedziele o 16.00i nie było emisji piątkowych, serial śledziło 6,28 mln widzów, codawało Dwójce 49,53 proc. udziału w 4+ i 43,86 proc. w 16-49 ioczywistą pozycję lidera.
Dzięki zmianie dnia i godziny emisji premierowego odcinka,serial zyskał także pod względem wpływów reklamowych. Mimo tego, żeobecne premiery w piątki mają mniej widzów niż zeszłorocznepremiery w niedziele, przyniosły do tej pory stacji 7,04 mln złwpływów reklamowych (dane za 12 odcinków) zaś przychody z reklamprzy premierowych odcinkach w analogicznym okresie ub.r. (w sumienadano w nim 14 epizodów, czyli o dwa więcej) były niższe iwyniosły 6,66 mln zł.
Oglądalność "Na dobre i na złe" odcinek poodcinku
Zobacz tabelęZobacz tabelę
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiprogramu
Zobacz tabelę
Profil widowni "Na dobre i na złe"
Zobacz tabelę