Telewizja2016-09-16
6

„Na sygnale” ogląda ponad 2 mln widzów. TVP2 liderem rynku

od lewej Monika Mazur, Dariusz Wieteska, Wojciech Kuliński i Konrad Darocha; fot. Artrama/Paweł Niemyjskiod lewej Monika Mazur, Dariusz Wieteska, Wojciech Kuliński i Konrad Darocha; fot. Artrama/Paweł Niemyjski

Jesienny sezon serialu „Na sygnale” ogląda średnio 2,02 mln osób. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji jest liderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów i trzecia w grupie komercyjnej 16-49.

W tym roku Telewizja Polska zdecydowała się rozpocząć emisję premierowych odcinków „Na sygnale” o tydzień wcześniej niż większość jesiennych premier. W pierwszym tygodniu (tj. od 22 do 26 sierpnia br.) serial był pokazywany codziennie o godz. 20.40 (tuż po popularnych „Barwach szczęścia”, które też wystartowały wcześniej). Natomiast od 31 sierpnia produkcja jest już pokazywana w swoim tradycyjnym paśmie - w środy o 21.45.

Średnia oglądalność ośmiu odcinków najnowszej edycji serialu (tj. pokazanych w okresie od 22 sierpnia do 14 września br.) wyniosła 2,02 mln osób, co przełożyło się na 14,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 11,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Meassurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek „Na sygnale” z 7 września br., który zainteresował 2,73 mln widzów. Wszystkie trzy topowe odcinki, to emisje środowe o 21.45.

Trzy topowe odcinki „Na sygnale”

Zobacz tabelę

TVP2 w czasie emisji jesiennego sezonu „Na sygnale” wygrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje TVP1, co przekłada się na 11,49 proc. udziału. Trzeci jest TVN (10,62 proc.), a czwarty - Polsat (8,90 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest TVN, a dalsze miejsca zajmują: Polsat, Dwójka i Jedynka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Zobacz tabelę

Z kolei średnia widownia odcinków serialu ze standardowej pory emisji (środy o 21.45), w okresie od 31 sierpnia do 14 września br., wyniosła 2,51 mln osób. Udziały produkcji w rynku wyniosły odpowiednio 18,60 proc. i 13,93 proc.

Podczas emisji tych odcinków Dwójka ma zdecydowanie wyższą oglądalność, niż jej konkurenci. Drugie miejsce zajmuje TVN, emitujący w tym czasie gł. finał „Domu marzeń” oraz reality-show „Azja Express”, co przekłada się na 11,23 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 (gł. filmy dokumentalne, „Hit Hit Hurra!” oraz mecz Ligi Mistrzów Legia Warszawa - Borusia Dortmund; 9,19 proc.), a czwarty - Polsat (film fabularny, „Top Chef. Gwiazdy od kuchni” i początek „Rinke za kratami”; 9 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej TVP2 jest wiceliderem za TVN. Trzeci jest Polsat, a czwarta - TVP1.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu - pasmo środowe o 21.45

Zobacz tabelę

Te odcinki „Na sygnale” gromadzą minimalnie mniej widzów, niż start produkcji rok temu. Wówczas serial po czterech odcinkach (tj. w okresie od 2 do 23 sierpnia ub.r.) oglądało średnio 2,56 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 19,52 proc. oraz 14,70 proc.

W sierpniu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,89 proc.

Autor:mk

Więcej informacji:Na sygnale

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas