Prasa2008-08-10
0

'Naj' w lipcu sprzedał prawie 390 tys. egz.

Średnia rozpowszechnianie płatne razem tygodnika "Naj" (G+J Polska)za lipiec br. wyniosło 388 283 egz. - wynika z danych własnychwydawcy. Wszystkie numery pisma w zeszłym miesiącu sprzedawane byływ cenie 1 zł.

Obniżka ceny tygodnika z 1,50 zł została wprowadzona razem zjego relaunchem, który miał miejsce w ostatnim wydaniu czerwcowym.Numer ten sprzedawany był jeszcze taniej - jako jedyny kosztował0,50 zł, a jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 500 142egz. (także dane własne wydawcy). Rok temu, w lipcu 2007 roku "Naj"rozchodził się średnio w ilości 207 778 egz. (dane ZKDP).

Sprzedaż pisma nadal jest wspierana kampanią promocyjną wtelewizji, prasie i internecie. Bierze w niej udział aktorka JoannaKurowska, która została ambasadorką "Naj". Tygodnik jest teżpromowany dzięki akcji "Przebojowe lato - Bijemy rekordy z siłąmuzyki", w ramach której pod patronatem "Naj", Radia Zet i Polsatuorganizowane są imprezy plenerowe.

Autor:pp

Więcej informacji:Naj, naj

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas