Reklama2012-06-01
7

Najbardziej niesmaczne reklamy: Apple, Gates, Jackson, Dulux…

W tegorocznym konkursie Chip Shop Awards wybrano finalistów, m.in. w kategorii „Najbardziej niesmaczne reklamy”. Znalazły się wśród nich m.in. layouty promujące Microsoft i Apple, a także wykorzystujące wizerunek Michaela Jacksona.

Do Chip Shop Awards dopuszczane są zarówno reklamy wyemitowane w mediach jak i te niezaakceptowane przez klientów, a także parodie reklam. Konkurs jest podzielony na kategorie takie jak „Najbardziej niesmaczne reklamy”, „Najlepsze plagiaty” czy „Najbardziej politycznie niepoprawne reklamy”.

W tym roku w kategorii „Najbardziej niesmaczne reklamy” do finału zakwalifikowano 14 prac. Najlepsze z nich zostaną ogłoszone w czerwcu.

 

Marka: Ben & Jerry's. Agencja: Creativitea.

Pozostałe finałowe reklamy do obejrzenia na kolejnych podstronach

Autor:tw

Więcej informacji:kampanie reklamowe

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas