Reklama2007-10-02
0

'Najdokładniejsze golenie Braun'

1 października rozpoczęła się kampania nowej golarki Pulsonic markiBraun (Procter&Gamble), której hasłem przewodnim jest"Najdokładniejsze golenie Braun". Layouty projektów graficznychnawiązują do sonicznej technologii golarki i unikalnego mechanizmuSonic Pulsing Action.

W ramach kampanii wykorzystane zostaną między innymi takienośniki, jak backlighty, prasa oraz internet.

Kampania outdoorowa obejmie podświetlane backlighty w pięciunajwiększych miastach w Polsce. Projekty przygotowane zostały podkątem podwójnego efektu day&night, dzięki czemu w nocy odnosisię wrażenie, że golarka świeci.

Reklama realizowana będzie również w opiniotwórczych tytułachprasowych, których główną grupą docelową są mężczyźni.

GonnaBe przygotowała też bannery do najpopularniejszych portaliinternetowych. Kampania w internecie będzie realizowana równoleglez działaniami outdoorowymi i w prasie.

Projekty materiałów przygotowuje dział kreacji GonnaBe, kierowanyprzez Rafała Korulczyk, Creative Directora. Obsługą klienta postronie agencji zajmuje się Agata Kaczor, Account Manager. MarkęBraun reprezentuje Marta Pyrz i Witold Gedymin.

Autor:kk

Więcej informacji:Braun

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas