Prasa2007-04-23
0

Najlepiej zarabiające magazyny kolorowe

W I kwartale 2007 tygodnik "Polityka" odnotował największe wpływy z reklam. Duży wzrost "Vivy" i "Przyjaciółki".

"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) zwiększyła cennikowe wpływy netto z reklam w I kw. 2007 do 21,73 mln zł (wzrost o 2,6 mln zł wobec analogicznego okresu 2006 roku)  – wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów, przygotowanego przez firmę Expert Monitor. 

Na drugim miejscu uplasował się "Wprost" (AWR Wprost) z wpływami w wysokości 21,42 mln zł (ponad 0,6 mln zł więcej niż w I kw. 2006).

Trzecie miejsce przypadło tygodnikowi "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - 19,95 mln zł (wzrost o 2,2 mln zł).

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w I kw. 2007 r. 459 395 591 zł wobec 417 555 370 zł w 2006 r.

Zobacz tabelę zł"' SDVAL="584301124">584 301 124 złMagazyny459 569 828 zł494 931 684 złRazem2 793 925 000 zł3 344 294 609 zł

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas