W I kwartale 2007 tygodnik "Polityka" odnotował największe wpływy z reklam. Duży wzrost "Vivy" i "Przyjaciółki".
"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) zwiększyła cennikowe wpływy netto z reklam w I kw. 2007 do 21,73 mln zł (wzrost o 2,6 mln zł wobec analogicznego okresu 2006 roku) – wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów, przygotowanego przez firmę Expert Monitor.
Na drugim miejscu uplasował się "Wprost" (AWR Wprost) z wpływami w wysokości 21,42 mln zł (ponad 0,6 mln zł więcej niż w I kw. 2006).
Trzecie miejsce przypadło tygodnikowi "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - 19,95 mln zł (wzrost o 2,2 mln zł).
Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w I kw. 2007 r. 459 395 591 zł wobec 417 555 370 zł w 2006 r.
Zobacz tabelę zł"' SDVAL="584301124">584 301 124 zł