Tygodnik "Newsweek Polska" odnotował największe wpływy reklamowe w2008 roku, ostro w dół "Wprost". Wszystkie monitorowane magazynyzarobiły z reklam 2,6 mld zł.
"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) zanotował w 2008 rokuwzrost cennikowych wpływów netto z reklam do 123 mln zł (więcej o10,6 mln zł wobec analogicznego okresu 2007 roku) - wynika zmonitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitorprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się "Polityka" (Polityka SpółdzielniaPracy) - 108,14 mln zł (4,9 mln zł mniej niż w 2007 r.).
Trzecie miejsce przypadło dla tygodnika "Wprost" (AWR Wprost) -98,69 mln zł (spadek o 26 mln zł).
Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w 2008 roku 2,6 mld złwobec 2,4 mld zł w 2007 r.
Zobacz tabelę
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.