Reklama2008-12-01
0

Najlepsi i najgorsi reklamodawcy według PTC

Stowarzyszenie Parents Television Council (PTC) uznało firmęCoca-Cola za najlepszego telewizyjnego reklamodawcę.

PTC co roku opracowuje raport, w którym zamieszcza rankingreklamodawców oparty na tym jak często sponsorują oni rodzinneprogramy telewizyjne w porównaniu do programów zawierających treściseksualne, przemoc czy profanację - informuje serwis TVWeek.

Za Coca-Colą na liście dziesięciu najlepszych reklamodawcówznalazły się kolejno: Clorox, Century 21 Real Estate, H&RBlock, Ferrero, CVS Caremark, Whirlpool, Hershey, State Farm orazHewlett-Packard. W ubiegłym roku na czele rankingu była firmaProcter & Gamble, podczas gdy Coca-Cola zajmowała dziewiątąpozycję.

Tymczasem za najgorszego reklamodawcę PTC uznało firmę GeneralMotors, która w zeszłym roku była tutaj na drugim miejscu. Za GMuplasowały się: Nissan, L'Oreal USA, Pepsi-Cola, GlaxoSmithKline,Reckitt Benckiser, Target, Kohl's, Verizon Communications orazToyota (ubiegłoroczny numer 1).

źródło: TVWeek

Autor:km

Więcej informacji:PTC

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas