Reklama2014-05-05
7

Najlepsze polskie kampanie roku - kto wygra KTR? (wideo)

W tegorocznej edycji konkursu KTR przyznano 14 nominacji w kategorii Kampania Roku, m.in dla akcji promujących NJU.mobile, Play (z kabaretem Mumio), Idea Bank, Prince Polo, Prudential i radiową Trójkę oraz dla kilku projektów społecznych. Portal Wirtualnemedia.pl prezentuje wszystkie finałowe kampanie.

Mumio przechodzi do Play

Zaangażowanie do reklam przez Play członków kabaretu Mumio, wcześniej przez wiele lat promujących Plusa, na początku br. odbiło się szerokim echem nie tylko w branży marketingowej. Pytani przez Wirtualnemedia.pl stratedzy i kreatywni ocenili, że to świetny fioletowego operatora, wzmacniający jego wizerunek jako przejmującego klientów od konkurencyjnych sieci (przeczytaj te komentarze). Oprócz spotu telewizyjnego członkowie Mumio nakręcili virale internetowe z udziałem autentycznych klientów punktu sprzedaży Play, które jednak wywołały sporo krytycznych ocen (zobacz szczegóły).

>>> Nominacje do KTR 2014: najwięcej dla DDB, Havas Worldwide i Saatchi & Saatchi

W kwietniu to Play stracił swoje niedawne gwiazdy reklamowe na rzecz konkurenta - Marcin Prokop i Czesław Mozil pojawili się w kampanii T-Mobile (więcej na ten temat).

Autorzy kampanii:
• Zgłaszający: Artegence
• Współzgłaszający: Grandes Kochonos
• Klient: P4
• Dyrektor kreatywny: Mateusz Felsmann, Paweł Nowakowski, Michał Sorówka
• Art. Director: Rafał Mierzejewski, Bartek Storożak, Kuba Gajos
• Copywriter: Radek Błoński, Bartek Gryś
• Account Manager: Mariusz Graca, Celina Kozikowska
• Reżyser: Bartek Prokopowicz
• Dom Produkcyjny TV: Papaya Films, Koi Studio
• Studio Postprodukcyjne: Orka, Yakumama
• Dom Mediowy: Mediacom

Na kolejnych podstronach przedstawiamy pozostałe nominowane kampanie

Autor:tw

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas