Reklama2012-10-22
1

„Najlepsze rozwiązania dla Twojej firmy” w kampanii FM Banku

W radiu, internecie, BTL-u i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa FM Banku. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Najlepsze rozwiązania dla Twojej firmy”, przygotowały agencja Legend Group i dom mediowy Infinity Media.

Startująca 22 października kampania FM Banku stanowi część jego akcji re-launchowej.

- Kampania ma na celu budowę świadomości marki, wsparcie sprzedaży oraz umocnienie wizerunku FM Banku jako „pierwszego banku w świecie mikrofirm”, tj. wskazującego najlepsze rozwiązania dla przedsiębiorców, wspierającego ich na każdym etapie i w każdym obszarze funkcjonowania firmy
- opisuje Michał Zielke, wiceprezes FM Banku.

W akcji prezentowana jest szeroka oferta usług finansowych i pozafinansowych FM Banku ułatwiających prowadzenie własnego biznesu. Na potrzeby kampanii stworzono nowy claim banku: „Pierwszy bank w świecie mikrofirm”, a także hasło: „Wskazujemy najlepsze rozwiązania dla Twojej firmy”. Kompetencje banku zostały określone w oparciu o trzy oferty: finansowanie, zarządzanie bieżącymi finansami i pakiety usług dodatkowych.

Kampania, podobnie jak nowa oferta FM Banku, jest skierowana głównie do mikroprzedsiębiorców, podkreślając jej takie elementy jak konta firmowe z dodatkowymi usługami (np. opieką medyczną i pomocą prawną) oraz zniżki. Motywem graficznym reklam jest drogowskaz, który . wskazuje idealne rozwiązania dla mikrofirm.

Akcja - zaplanowana do końca listopada - obejmuje radio, internet (reklamy display, performance, e-mailingi, działania w social media, nowa wersja serwisu banku), materiały BTL i POS, reklamy na stacjach benzynowych i na autobusach oraz lifting wizerunku placówek banku. Kreację kampanii przygotowała agencja Legend Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Infinity Media.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas