Reklama2005-06-16
0

'Najmocniejszy Diesel'

Wystartowała kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nowy silnik Diesla Toyoty 2,2 D-4D. Jej autorem jest agencja Saatchi & Saatchi, która przygotowała adaptację spotu reklamowego oraz layouty prasowe.

Celem kampanii reklamowej jest poinformowanie potencjalnych klientów o nowym silniku Diesla Toyoty 2,2 D-4D. Grupa docelowa kampanii to m.in. osoby podróżujące - zarówno zawodowo jak i prywatnie, które przy wyborze samochodu często kierują się aspektami ekonomicznej eksploatacji samochodu.

Targetem mediowym kampanii są mieszkający w miastach 50 tys. plus mężczyźni w wieku 30 - 59 lat, z dochodami 2,5 tys plus.

Kampania obejmie prasę ("Newsweek", "Manager Magazine", "Harvard Business Review", "Auto +", "Auto Motor i Sport", "Gazeta Wyborcza", "Gazeta Prawna", "Puls Biznesu"), telewizję (TVP, TVN, stacje niszowe) i internet.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenithmedia.

Klient: Toyota Motor Poland
Agencja: Saatchi & Saatchi
Przedstawiciele klienta: Jacek Pawlak, Witold Nowicki, Krzysztof Prus, Robert Hoffman
Przedstawiciele agencji: Anna Pańczyk, Piotr Niemczyński
Dyrektor kreatywny: Jacek Szulecki

Telewizja
Dyrektor artystyczny: Ryszard Sroka
Copywriter: Kuba Korolczuk

Prasa
Dyrektor artystyczny: Bartek Grala
Copywriter: Daniel Piecka.
           

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas