W kwietniu 2013 roku - wśród kanałów premium - najchętniej oglądany były Canal+ Sport przed Canal+ Family i HBO - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
W kwietniu 2013 roku najpopularniejszym kanałem premium Grupy Canal+ był Canal+ Sport, którego średni udział wyniósł 0,29 proc. W porównaniu do kwietnia 2012 roku był on niższy o 10,19 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Druga lokata należała do nowego kanału Canal+ Family, której udział w analizowanym okresie wyniósł 0,27 proc. Stacja nadaje od 5 kwietnia 2013 roku i zastąpiła stację Canal+ Weekend. Nadaje wybrane filmy oraz zawody sportowe, w tym prawie wszystkie mecze T-Mobile Ekstraklasy.
Na ostatnim miejscu podium ulokował się Canal+, którego stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 0,19 proc. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. był on wyższy aż o 38,69 proc.
Tuż za podium znalazł się Canal+ Film, którego średni udział w analizowanym okresie zwiększył się o 46,67 proc. i ostatecznie wyniósł 0,15 proc.
Na piątym miejscu uplasował się Canal+ Family 2, którego udział wyniósł 0,08 proc. Kanał ten powstał także 5 kwietnia br. i zastąpił Canal+ Gol. W jego ofercie są filmy i sport.
Promocyjnie dotychczasowi abonenci Canal+ w Cyfrze+ i sieciach kablowych oraz stacji nPremium na platformie n mają dostęp do wszystkich nowych stacji Canal+.
Zobacz tabelęW rodzinie kanałów HBO liderem był HBO, którego średni wynik w kwietniu 2013 roku wyniósł 0,21 proc. po spadku o 28,76 proc. Drugie miejsce zajęła stacja HBO 2 (0,10 proc.; spadek o 43,41 proc.), a trzecie - HBO Comedy (0,09 proc.; - o 18,58 proc.).
Zobacz tabelę
Z kolei wśród kanałów Cinemax pierwsze miejsce zajął Cinemax (0,03 proc.; spadek o 18,92 proc.), a drugie - Cinemax 2 (0,02 proc.; - 42,86 proc.).
*dane dotyczą kanału Canal+ Weekend
**dane dotyczą kanału Canal+ Gol
Firma badawcza Nielsen Audience Measurement nie mierzy na razie wyników oglądalności kanału Canal+ Film 2