Internet2009-05-25
7

Najpopularniejsze witryny tematyczne w marcu

Megapanel PBI/Gemius opublikował zestawienie najpopularniejszychwitryn internetowych w marcu 2009 roku. Zapraszamy do zapoznaniasię z danymi w raporcie Wirtualnemedia.pl (zestaw kategorii zostałustalony i zaakceptowany przez Radę Badania Megapanel PBI/Gemius).

Informacje, publicystyka, media
Liderem w tej kategorii z ponad 4,88 mln real users pozostajeOnet.pl, który umocnił się na pierwszym miejscu.

Zobacz tabelę


Kultura, rozrywka
Bez większych zmian wKulturze i Rozrywce. Pierwsze miejsce zajmuje YouTube, za nimznajdują się serwisy rozrywkowe o2.pl oraz Onet.pl.

Zobacz tabelę



Biznes, finanse, prawo
W kategorii Biznes, finanse, prawo najpopularniejsze są serwisybiznesowe Onetu, które dogania Money.pl. Portal Wirtualnemedia.plzdecydowanym liderem wśród serwisów poświęconych mediom, reklamie,PR, internetowi i badaniom marketingowym.

Zobacz tabelę




Motoryzacja
Przetasowania ominęłyMotoryzację. Liderem serwis otoMoto. Na dalszych miejscach serwisymotoryzacyjne Onet.pl oraz Interia.pl.
Zobacz tabelę




Budownictwo i nieruchomości
Zobacz tabelę
W kategorii Budownictwo i nieruchomościpierwsza trójka również bez zmian.



Edukacja
Zdecydowanym liderem Wikipedia.

Zobacz tabelę


Serwisy sportowe
Liderem kategorii sąserwisy sportowe Onet.pl.

Zobacz tabelę




Styl życia
W kategorii Styl Życia na pozycjelidera awansował portal Onet.pl, spychając na drugie miejsceo2.pl.
Zobacz tabelę


Turystyka
Pierwsze miejsce w kategoriiTurystyka należy do Onet.pl.

Zobacz tabelę




Nowe Technologie
Na pozycji lidera Interia.pl.
Zobacz tabelę



Praca
Serwis Pracuj.pl traci użytkowników.Pierwsze miejsce przypadło dla Gazeta.pl.

Zobacz tabelę




Społeczności
Pierwsza pozycja należy tradycyjnie do nasza-klasa.pl, którazyskała użytkowników.
Zobacz tabelę


Mapy i lokalizatory
Liderem zestawienia pozostaje serwis Google Maps.

Zobacz tabelę



Źródło: Megapanel PBI/Gemius, marzec 2009 agregat autoryzowanyprzez Gemius SA

Liczebność próby: N=18 079. Grupa objęta badaniem 7+. Do badaniawykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badaniaNetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej iważonej przez PBC.

Zestaw kategorii tematycznych został ustalony i zaakceptowanyprzez Radę Badania Megapanel PBI/Gemius.

Autor:masz

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas