Reklama2006-10-05
0

Największa kampania Universum

Na początku października rozpoczęła się największa kampania outdoorowa przygotowana przez Universum Promotion Group.

W 51. miastach na przeszło 60. nośnikach promowana jest platforma cyfrowa nowej generacji „n” należąca do ITI Neovision.

Jeszcze nigdy w historii nie prowadzono działań komunikacyjnych z wykorzystaniem megaboardów na taką skalę i z takim rozmachem. Reklamy nowego operatora telewizyjnego pojawią się w najbardziej prestiżowych i atrakcyjnych punktach w centrach kilkudziesięciu miast - podano w komunikacie.

„To rzeczywiście pierwszy tego typu projekt w Polsce. Wielkie layouty z charakterystycznym „n” pojawią się zarówno w dużych aglomeracjach – m.in.: Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Katowicach, Łodzi –  jak i w mniejszych miastach – Płocku, Ciechanowie, Częstochowie, Siedlcach, Pile, i wielu, wielu innych. To tylko dowodzi jak bardzo rozbudowany jest projekt realizowany dla ITI, a także jak wielką sieć nośników wyłącznościowych możemy zaoferować naszym klientom” – powiedział Marek Nowaczyk, członek zarządu Universum odpowiedzialny za marketing. 

Layout reklamy został przygotowany przez agencję DDB Warszawa. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom, który bezpośrednio współpracuje z Universum.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas