Reklama2005-04-25
0

Największa w historii kampania reklamowa Windows

Microsoft rozpoczął największą w historii kampanię reklamową systemu Windows

Jej celem jest utrzymanie sprzedaży Windows XP na odpowiednim poziomie. Jest to o tyle ważne, że premiera Longhorna wciąż się opóźnia.

Nowa kampania - o nazwie Start Something - jest jedną z największych i najdłużej trwających w historii marki. Potrwa ona 15 miesięcy. W jej ramach poruszonych zostanie trzynaście tematów: edukacja, muzyka, sport, nauka, rodzina i życie rodzinne, fotografia, gry, podróże, gotowanie, rozrywka, wydajność, praca i przedsiębiorczość.

Wyprodukowanych zostanie 51 reklam telewizyjnych, 39 drukowanych oraz 250 online. Zobaczą je konsumenci w 11 krajach.

Autor:Puls Biznesu

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas