Reklama2007-06-25
0

Największy na rynku program lojalnościowy Procter & Gamble

Agencja Saatchi & Saatchi X przygotowała program lojalnościowy kierowany do młodych mam, na zlecenie zespołu Shopper Marketingowego P&G oraz marki Pampers.

Program jest dostępny w sieci hipermarketów Tesco i działa pod nazwą  „Rozwojowy Klub Malucha”.

Jego celem jest, z jednej strony, zbudowanie emocjonalnego nastawienia do marek uczestniczących w akcji, z drugiej – wsparcie strategii Tesco, koncentrującej się na komunikacji z rodzinami.

Partnerami akcji zostali czołowi dostawcy produktów dla dzieci i niemowląt: Nestle oraz Fisher Price.

Mechanizm powstał na bazie unikalnego podejścia Shopper Marketingowego opartego na poznawaniu barier konsumenckich i zakupowych oraz analizie zachowań matek odwiedzających sklepy sieci. Poprzez swoją prostotę strategia komunikacji odpowiada na specyficzne zwyczaje i potrzeby zakupowe tej grupy docelowej. Za każdą złotówkę wydaną na produkt marki uczestniczącej w programie uczestniczki programu otrzymują punkty które - w dogodnym dla siebie terminie – mogą wymienić na jedną z wielu nagród – produktów dla dzieci w wieku od 0 do 2 lat.

W ramach communication mix wykorzystano typowe dla marketingu relacji kanały dotarcia takie, jak e-mailing czy dedykowana strona www. Działania te zostały uzupełnione o charakterystyczne dla sektora akcje w miejscu sprzedaży oraz komunikację na materiałach POS, a także reklamę prasowa umieszczoną w tytułach kierowanych do matek (Mam Dziecko)

Projekt potrwa do końca października bieżącego roku.

Autor:kk - S&S

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas