Reklama2009-02-26
1

Napoleon i Józefina zmieniają wizerunek No-Spy (wideo)

Pod hasłem "Rozwiąż problem bólu brzucha" rozpoczęła siętelewizyjna kampania reklamowa No-Spy. Akcja, w której wykorzystanowizerunek Napoleona i cesarzowej Józefiny, ma pokazać, że ten lekdziała nie tylko przeciwko dolegliwościom menstruacyjnym, lecztakże bólom brzucha różnego pochodzenia.

Rozpoczęta właśnie w telewizji kampania reklamowa No-Spy mazmienić wizerunek tej marki, która do tej pory uważana była za lekprzeciwko bólom menstruacyjnym. Wykorzystywany w akcji spotrozgrywa się w komnacie cesarzowej Józefiny, której ból brzucha -przedstawiony obrazowo jako gorset - dzięki No-Spie pomaga usunąćNapoleon z pokojówką. W ten sposób kampania podkreśla, że ten lekzwalcza również inne dolegliwości w obrębie jamy brzusznej: bólewątroby, nerek i kolkę jelitową. Historyczna kreacja spotu matrafić do zasadniczej grupy odbiorczej kampanii: kobiet mającychwięcej niż 35 lat, natomiast nowoczesne rekwizyty (laptop,odblaskowe buty, zegarek, telefon) przełamujące tę konwencję majązwrócić uwagę młodszych konsumentek.




Akcja pod hasłem "Rozwiąż problem bólu brzucha" od 16 lutegoprowadzona jest w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TV4, TVN, TVN7) ikinach w formie 30- i 45-sekundowego spotu oraz w aptekach przyużyciu materiałów BTL. Kreację kampanii - zaplanowanej do 4 maja -przygotowała agencja reklamowa Publicis, natomiast zakupem mediówzajął się dom mediowy ZenithOptimedia. Akcja będzie kontynuowanajesienią bieżącego roku.

Autor:tw

Więcej informacji:Józefina, Napoleon, No-Spy

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas