Reklama 2005-03-16
0

Naprawdę "Dla Wymagających"

Badania kampanii autopromocyjnej Cityboard Media

Cityboard Media przeprowadziła w grudniu 2004 r. i styczniu 2005 r. kampanię autopromocyjną "Dla Wymagających", której celem było przedstawienie zasad, według  których pracuje Cityboard Media, planując i realizując kampanie dla swoich klientów.

Jak wynika z informacji nadawcy, kampania osiągnęła wysoki  stopień rozpoznawalności - 82 % ankietowanych z wyselekcjonowanej grupy docelowej (top managerowie, dyrektorzy agencji reklamowych i domów mediowych, media-plannerz i media buyerzy, dyrektorzy marketingu i mediów oraz specjaliści ds. marketingu) widziało kampanię.  Badania wykazały potencjał outdooru - 88 % badanych wskazało billbord, jako nośnik reklamy.

Badania przeprowadził Instytut Badawczy Gfk Polonia.

Autor: masz

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas