Telewizja2023-11-11
2

330 tys. widzów „Naszych w mundurach 2”. Oglądalność rośnie z odcinka na odcinek

„Nasi w mundurach 2”; fot. TTV„Nasi w mundurach 2”; fot. TTV

Drugi sezon cyklu „Nasi w mundurach” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda w TTV średnio 330 tys. widzów. Produkcja wyraźnie podnosi średnie długookresowe wyniki TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Program „Nasi w mundurach 2” na antenie TTV oglądać można w soboty o godz. 22.00, począwszy od 21 października br. Średnia widownia premierowych odcinków programu do 4 listopada wyniosła 330 tys. osób, co przełożyło się na 3,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,52 proc. w grupie 16-49 i 4,94 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Widownia cyklu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 281 tys. osób, drugi - 349 tys., a trzeci - 359 tys.

Z danych telemetrycznych wynika, że TTV w czasie emisji premierowych odcinków „Naszych w mundurach 2” zajmuje siódme w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i piąte w grupach 16-49 i 20-54.

„Nasi w mundurach” to polska wersja norweskiego formatu „Celebrity Task Force”. Pierwszy sezon nadawany był jesienią ub.r., w jego ramach ośmiu mężczyzn znanych ze stacji TTV wzięło udział w programie, w którym przeszli wymagające szkolenie wojskowe.

Uczestnikami programu „Nasi w mundurach 2” są nie tylko mężczyźni, ale i także kobiety. Widzowie w drugim sezonie cyklu oglądać mogą takie gwiazdy, jak m.in.: Sylwia Bomba, Alex Morzyńska, bracia Collins i Mateusz BigBoy Borkowski.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/dagmara-kazmierska-szuka-meza-polsat-program-krolowe-zycie ##

Udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 1,76 proc., a w grupie 16-49 było to 2,78 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Nasi w mundurach, TTV

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas