Reklama2007-05-21
0

'Naśladowanie'

Publicis przygotował kampanię reklamującą kawę zbożową Nestlé Caro.

Nestlé Caro to pyszna kawa zbożowa, dla całej rodziny, którą mogą pić nie tylko dorośli, ale także dzieci – taki przekaz niesie najnowszy film reklamowy przygotowany przez agencję reklamową Publicis dla firmy Nestlé Polska S.A.

Wprowadzenie marki na rynek wspiera 30-sekundowy film pod tytułem „Naśladowanie”.

       

„Chcieliśmy zbudować świadomość marki Nestlé Caro jako pysznej kawy zbożowej dla CAŁEJ rodziny, a nie tylko dla dorosłych. A śniadanie wydaje się być najbardziej naturalną sytuacją, w której cała rodzina może pić kawę zbożową” – powiedział Adam Miecznikowski, Group Account Director Publicis. 

Film reklamowy można zobaczyć już od poniedziałku w TVP, TVN, TVN7, Polsacie i Discovery.

     

Media zaplanował Mediaedge:cia.

Kampania – „Naśladowanie”

Klient: Nestlé Polska S.A.

Przedstawiciel klienta:

Monika Popławska - Beverages Division Director
Zbigniew Skarzyński - Marketing Manager
Bartosz Hasulak - Marketing Assistant

Agencja: Publicis

Client Service:
Adam Miecznikowski - Group Account Director
Magdalena Jakubiuk – Account Manager

Kreacja:
Magdalena Drozdowska – Art. Director
Katarzyna Kowalska – Senior Copywriter

Produkcja:
Producent – Aleksandra Kowalczyk
Studio Film - IT

Dom Mediowy: Mediaedge:cia.

Autor:pr

Więcej informacji:'naśladowanie'

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas