Telewizja2015-11-24
17

„Nasz nowy dom” hitem Polsatu. Program zyskał 580 tys. widzów i zarobił 21 mln zł

Piątą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądało średnio 2,69 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program zyskał 580 tys. widzów. Polsat w czasie jego emisji produkcji wygrał z konkurencją w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 21,48 mln zł.

Piątą edycję programu „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Polsatu w niedziele o godz. 17.45, w okresie od 6 września do 22 listopada 2015 roku. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że całą serię formatu oglądało średnio 2,69 mln osób. Przełożyło się to na 19,72 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 22,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 8 listopada br. Obejrzało go 3,24 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki reality-show Polsatu

Zobacz tabelę

Warto dodać, że nadawana jesienią ub.r. cała trzecia seria reality-show przyciągała przed ekrany o 580 tys. mniej widzów. Oglądało ją średnio 2,11 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 15,74 proc. oraz 18,62 proc.

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu” zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem była TVP1, emitująca powtórki „Komisarza Alexa” oraz teleturniej muzyczny „Jaka to melodia?”, co przekładało się na 13,62 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (głównie „Panorama”, „Sport telegram” oraz „Pogoda”; 9,61 proc.), natomiast czwartą lokatę zajął TVN (gł. „Ugotowani”; 6,93 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był drugi, trzecia - Jedynka, a czwarta - Dwójka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

Zobacz tabelę

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach trzeciej serii formatu wyniosły 21,48 mln zł. W porównaniu do trzeciej edycji wzrosły one o 3,38 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Szósta edycja reality-show na antenie Polsatu pojawi się wiosną przyszłego roku.

Gospodynią programu „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa pod kierunkiem architekta Martyny Kupczyk oraz kierownika robót Artura Witkowskiego w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 12,88 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(17)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas