Telewizja 2021-09-20
4

„Nasz nowy dom” ogląda 1,13 mln widzów, Polsat wiceliderem w 16-49

Katarzyna Dowbor w „Nasz nowy dom 17”; fot. Instagram Katarzyna Dowbor w „Nasz nowy dom 17”; fot. Instagram

Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie śledzi średnio 1,13 mln osób. W porównaniu do piętnastej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., widownia produkcji niemal się nie zmieniła. Polsat w czasie emisji audycji zajmuje trzecie miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Siedemnastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, począwszy od 2 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w jesiennej ramówce br. (do 16 września) format ogląda średnio 1,13 mln osób. Przekłada się to na 8,76 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,76 proc. w grupie 16-59.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory najwięcej widzów program prowadzony przez Katarzynę Dowbor miał 16 września - odcinek tego dnia śledziło 1,28 mln.

Nadawana jesienią ub.r. piętnasta seria reality-show po trzech pierwszych tygodniach przyciągała przed ekrany mniej więcej podobną widownię. Gromadziła średnio 1,16 mln osób przy udziale wynoszącym 8,61 proc. w 4+, 9,64 proc. w 16-49 oraz 9,18 proc. w 16-59. Wówczas cykl nadawany był również w środy.

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 17” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem jest TVP1 emitująca w tym czasie gł. prognozę pogody, „Alarm!” oraz „Leśniczówkę”, co przekłada się na 10,68 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 9,40 proc.), a czwartą lokatę zajmuje TVP2 (gł. „Barwy szczęścia” i „Kabaret. Super show Dwójki”; 6,25 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest wiceliderem.

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Autor: MK

Więcej informacji: Nasz nowy dom, Polsat

KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas