Telewizja 2022-03-22
12

Milion widzów „Naszego nowego domu 18” w Polsacie

„Nasz nowy dom”; fot. Polsat „Nasz nowy dom”; fot. Polsat

Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie śledzi średnio 1 mln osób. W porównaniu do szesnastej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., widownia produkcji spadła o 220 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Osiemnastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, począwszy od 3 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement - do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl - wynika, że w wiosennej ramówce br. (do 17 marca) format ogląda średnio 1 mln osób. Przekłada się to na 7,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,37 proc. w grupie 16-59.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory najwięcej widzów program prowadzony przez Katarzynę Dowbor miał 3 marca - odcinek tego dnia śledziło 1,11 mln.

Nadawana wiosną ub.r. szesnasta seria reality-show po trzech pierwszych tygodniach przyciągała przed ekrany o 220 tys. widzów więcej. Gromadziła średnio 1,22 mln osób przy udziale wynoszącym 8,27 proc. w 4+, 8,87 proc. w 16-49 oraz 8,75 proc. w 16-59. Wówczas cykl nadawany był również w środy.

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: Nasz nowy dom, Polsat

KOMENTARZE (12) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas