Telewizja 2022-06-13
2

„Nasz nowy dom 18” wiosną miał 951 tys. widzów w Polsacie

„Nasz nowy dom”; fot. Polsat „Nasz nowy dom”; fot. Polsat

Reality-show „Nasz nowy dom” w wiosennym sezonie śledziło średnio 951 tys. osób. W porównaniu do szesnastej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., widownia produkcji spadła o 270 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Osiemnastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, w okresie od 3 marca do 26 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement - do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl - wynika, że w wiosennej ramówce br. format oglądało średnio 951 tys. osób. Przełożyło się to na 7,44 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,89 proc. w grupie 16-59.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów program prowadzony przez Katarzynę Dowbor miał 3 marca - odcinek tego dnia śledziło 1,11 mln.

Nadawana wiosną ub.r. szesnasta seria reality-show po trzech pierwszych tygodniach przyciągała przed ekrany o 270 tys. widzów więcej. Gromadziła średnio 1,22 mln osób przy udziale wynoszącym 8,62 proc. w 4+, 9,66 proc. w 16-49 oraz 9,39 proc. w 16-59. Wówczas cykl nadawany był również w środy.

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: Nasz nowy dom, Polsat

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas