Telewizja2020-08-19
2

„Nasz nowy dom 15” od 2 września w Polsacie, emisja w środowym i czwartkowym prime-time

fot. Polsatfot. Polsat

W środę, 2 września Telewizja Polsat rozpocznie emisję 15. edycji programu „Nasz nowy dom”. W jej ramach zostanie wyemitowany 200. odcinek cyklu.

„Nasz nowy dom” to projekt, w którym Katarzyna Dowbor przeprowadza remonty w domach rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. W każdym odcinku ekipa remontowa odwiedza znajdującą się w potrzebie rodzinę, której warunki mieszkaniowe są niezwykle trudne. W ciągu kilku dni pod okiem architekta przeprowadzany jest całkowity remont domu, łącznie z zakupem nowych mebli i wyposażenia. Widzowie poznają historie domowników, którzy zostali doświadczeni przez los.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Składający się z 24 odcinków piętnasty sezon „Naszego nowego domu” na antenie Polsatu będzie można oglądać w środy i czwartki o godz. 20.05, począwszy od 2 września 2020 roku.

Aktualnie trwają prace na planie nowych odcinków, które rozpoczęły się późną wiosną. Jak informuje Telewizja Polsat „w związku z zagrożeniem COVID-19 producent programu zapewnia twórcom zabezpieczenie zgodne z aktualnie obowiązującymi wymogami sanitarnymi i przepisami BHP”.

Program niezmiennie poprowadzi Katarzyna Dowbor, a pomagać jej będą architekci: Martyna Kupczyk, Maciej Pertkiewicz i Wojciech Strzelczyk oraz kierownicy ekip - Artur Witkowski i Wiesław Nowobilski.

W 15. sezonie programu widzowie odwiedzą rodziny m.in. na Kaszubach czy w Nowym Sączu. Ekipa projektu będzie świętowała również dwusetny odcinek.

Czternastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w środy i czwartki o godz. 20.05, w okresie od 4 marca do 21 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w wiosennej ramówce br. format oglądało średnio 1,34 mln osób. Przełożyło się to na 8,88 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,84 proc. w grupie 16-59.

Program „Nasz nowy dom” na zlecenie Telewizji Polsat produkuje firma Constantin Entertainment.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.

Autor:mk

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas