Telewizja2018-08-09
3

„Nasz nowy dom 11” w jesiennej ramówce Polsatu. Emisja w dotychczasowym pasmie

W czwartek, 6 września br. Telewizja Polsat rozpocznie emisję nowej edycji programu „Nasz nowy dom”, który będzie pokazywany w czwartki po godz. 20.00, czyli w dotychczasowym paśmie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Sukces projektu tkwi w jego prostocie oraz skupianiu się na pomocy innym ludziom - komentuje nam Maciej Myszka, producent nadzorujący reality-show od strony nadawcy.

„Nasz nowy dom” to program w którym Katarzyna Dowbor przeprowadza remonty w domach rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. W każdym odcinku ekipa remontowa odwiedza znajdującą się w potrzebie rodzinę, której warunki mieszkaniowe są niezwykle trudne. W ciągu kilku dni pod okiem architekta przeprowadzany jest całkowity remont domu, łącznie z zakupem nowych mebli i wyposażenia. Widzowie poznają historie domowników, którzy zostali doświadczeni przez los.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że kolejny sezon „Naszego nowego domu” na antenie Polsatu najprawdopodobniej będzie emitować w dotychczasowym paśmie, a więc w czwartki po godz. 20.00, począwszy od 6 września. - Nie jest to jednak ostateczna decyzja, gdyż jesienna ramówka jest jeszcze szlifowana przez zarząd - informuje nas Maciej Myszka, producent nadorujący reality-show od strony nadawcy.

Myszka komentuje nam, że sukces programu tkwi w jego prostocie oraz skupianiu się na pomocy innym ludziom. - Format niesie autentyczną pomoc i wielką radość potrzebującym osobom, którym należą się godniejsze warunki życia. I widzowie to doceniają już od wielu lat - mówi.

Program realizowany jest przez Constantin Entertainment i producentem jest Piotr Fromowitz.

Dziesiątą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, w okresie od 1 marca do 17 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że format oglądało wówczas średnio 1,52 mln osób. Przełożyło się to na 10,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,48 proc. w grupie 16-59.

Według danych Nielsena w lipcu br. średnia oglądalność minutowa Polsatu wynosiła 561 320 widzów, a udział w stacji w rynku oglądalności - 9,84 proc. Jednocześnie była to najchętniej oglądana stacja telewizyjna w naszym kraju.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas