Telewizja2017-05-22
3

„Nasz nowy dom” wiceliderem w grupie 16-49. Jesienią kolejna edycja

Ósmą edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” śledziło średnio 1,53 mln osób, o 390 tys. widzów mniej niż rok temu. Polsat w czasie emisji programu był czwarty w rynku telewizyjnym w 4+ i drugi w 16-49, a wpływy z reklam wyniosły 19,51 mln zł. Jesienią br. stacja pokaże nowe odcinki formatu.

Reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, w okresie od 2 marca do 18 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że ósmą odsłonę formatu oglądało średnio 1,53 mln osób. Przełożyło się to na 10 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 13,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,04 proc. w grupie 16-59.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 30 marca br. Przyciągnął on przed ekrany Polsatu 1,64 mln oglądających.

Nadawana wiosną ub.r. szósta seria reality-show przyciągała przed ekrany o 390 tys. widzów więcej. Gromadziła ona średnio 1,92 mln osób przy udziale wynoszącym 12,72 proc. w 4+ oraz 17,29 proc. w 16-49.

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu” zajął czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1 emitująca serwis sportowy, prognozę pogody i „Ojca Mateusza”, co przekładało się na 16,07 proc. udziału. Drugi był TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 13,40 proc.), natomiast trzecią lokatę zajęła TVP2 („Barwy szczęścia”, filmy fabularne i „Pierwsza randka”; 11,11 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat był wiceliderem, a w grupie 16-59 stacja zajęła miejsce trzecie.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Naszego nowego domu” wyniosły 19,51 mln zł. Dla porównania, wiosną ub.r. reality-show zarobiło 20,08 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Dobre wyniki oglądalności notowały również niedzielne powtórki programu.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Polsat kolejną edycję reality-show pokaże w jesiennej ramówce 2017 roku.

Ekipa remontowa w każdym odcinku „Naszego nowego domu” w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Gospodynią programu jest Katarzyna Dowbor.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 11,17 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Nasz nowy dom, Polsat

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas