Reklama2014-03-21
64

Natalia Siwiec i Radosław Majdan będą reklamować piwo Warka

Natalia Siwiec, Radosław Majdan; fot. AKPANatalia Siwiec, Radosław Majdan; fot. AKPA

Natalia Siwiec i Radosław Majdan wystąpią razem w kampanii reklamowej piwa Warka (Grupa Żywiec) - wynika z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl. Działania z ich udziałem ruszą wiosną.

Jak dowiedział się z dwóch niezależnych źródeł portal Wirtualnemedia.pl, Grupa Żywiec zdecydowała się wybrać Natalię Siwiec i Radosława Majdana na twarze Warki po przeprowadzonych badaniach marketingowych. Modelka i były piłkarz wystąpić mają m.in. w spocie telewizyjnym. Za kreację kampanii odpowiadać będzie agencja reklamowa Just, zajmuje się stałą obsługą Warki.

Biuro prasowe Grupy Żywiec nie chciało odnieść się do tych doniesień ani poinformować o planowanych działaniach reklamowych Warki.

Dotąd w kampaniach tego piwa nie występowali celebryci, ale głównie statyści i autentyczni ludzi. W lutym br. zaczął być emitowany spot reklamowy z ekipą przyjaciół, którzy wykonują razem zabawne akcje. Hasło kampanii brzmi „Ekipa na swoim - Przejmijcie Piwiarnię”, a towarzyszy jej konkurs, w którym wygrać można udział w jednej z imprez (więcej na ten temat).

Jesienią zeszłego roku Warka promowała się hasłem „Ekipa w komplecie”, a w spocie pokazano autentyczną historię czwórki braci, z których trzech wyjechało na Wyspy Brytyjskie do pracy, a jeden został w Polsce. Marka ogłosiła też konkurs dla grup znajomych - zwycięzcom zapewniała zorganizowanie imprezy w jednej z jej piwiarni (dowiedz się więcej).

Z kolei wiosną ub.r. Warka emitowała spot z grupą przyjaciół, którzy co chwilę wymyślali zabawne akcje: spontaniczne żarty i wypady za miasto, a w końcu otworzyli własny pub. Dodatkowo marka sponsorowała nadawany w Polsacie reality-show „Ekipa na swoim”, w którym drużyny znajomych walczyły o możliwość prowadzenia przez pięć lat piwiarni Warki w wybranym mieście (więcej na ten temat).

Jednym z jurorów w programie „Ekipa na swoim” był właśnie Radosław Majdan, który jako piłkarz grał m.in. w Pogoni Szczecin i Polonii Warszawa oraz reprezentacji Polski. Obecnie jest m.in. ambasadorem marki Pako Lorente.

>>> "Bitwa o dom" z Małgorzatą Rozenek nie jest hitem

Z kolei modelka Natalia Siwiec, którą okrzyknięto miss Euro 2012, dotąd promowała m.in. napój energetyczny eGoo (więcej  na ten temat) i kostiumy kąpielowe Gabbiano (zobacz sesję zdjęciową). Obecnie występuje w poświęconym jej życiu reality-show „Enjoy the view love Natalia”, nadawanym w kanale Viva Polska (dowiedz się więcej) oraz jest uczestniczką programu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” w Polsacie.

W ostatnich latach niewielu celebrytów pojawiało się w reklamach marek piwnych. Od początku ub.r. Okocim jako sponsora polskiej siatkówki promuje zawodnik Zbigniew Bartman (zobacz spot), natomiast w pierwszej połowie 2012 roku twarzami kampanii Tyskiego „5. Stadion" byli dawni piłkarze Zbigniew Boniek, Luis Figo, Marco van Basten (więcej na ten temat), a w towarzyszącym reklamom miniserialu zagrali m.in. Piotr Adamczyk, Tomasz Karolak, Arkadiusz Jakubik i Weronika Książkiewicz (zobacz więcej).

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. cennikowe wydatki na reklamy Warki (bez internetu) wyniosły, według danych Kantar Media, 40,8 mln zł (zobacz dane wszystkich marek piwnych).

Autor:Patryk Pallus, Tomasz Wojtas

KOMENTARZE(64)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas