Internet 2020-02-28
5

naTemat zaczyna sześć cykli wideo. Wśród prowadzących Dryjańska, Ławnicki i Jośko

W przyszłym tygodniu Grupa naTemat zacznie emitować sześć autorskich programów wideo, w których prowadzącymi będą m.in. Anna Dryjańska, Bartłomiej Godziński, Tomasz Ławnicki i Michał Jośko. Cykle, dostępne także w formie podcastów, będą realizowane przez wydawcę we własnym studiu.

Wszystkie programy wideo Grupy naTemat będą emitowane co tydzień. W cyklu „poliTYka” Anna Dryjańska będzie rozmawiać z politykami, ekspertami i aktywistami o bieżących wydarzeniach politycznych i społecznych. Nowe odcinki, trwające po 15-20 minut, będą udostępniane w poniedziałki.

W programie „Morderstwo (nie)doskonałe” Tomasz Ławnicki będzie przybliżał zbrodnie sprzed lat, którymi żyła cała Polska, opisując dalsze losy sprawców i ofiar. Gośćmi będą osoby badające morderstwa. Premiery odcinków o długości 20-50 minut zaplanowano na wtorki. Gospodarzem „naTematyki” będzie Michał Jośko, 30-60-minutowe odcinki będą pojawiać się w środy.

W emitowanym w czwartku „Poptajlu” Bartłomiej Godziński będzie oceniał i polecał seriale, filmy, programy telewizyjne i treści w internecie. W „Związkologii” (premiery odcinków zaplanowano na piątki) Ola Gersz i Aneta Olender z działu Związki portalu naTemat będą rozmawiały ze sobą lub zaproszonymi gośćmi o miłości, psychologii, facetach, kobietach i wszystkim, co je tylko zainteresuje. Natomiast w „Dobrym Temacie” (emisja w soboty) Kamil Rakosza będzie rozmawiał z ludźmi ze świata polskiego rapu, ale nie tylko o muzyce.

Programy będą publikowane w formie wideo na profilach naTemat na YouTubie i Facebooku, a jako podcasty także na Spotify, Google Podcasts i Apple Podcasts

naTemat uruchomił studio do wideo i podcastów

Na potrzeby realizacji nowych programów Grupa naTemat przygotowała studio. - Nad uruchomieniem studia i formatowaniem nowej ramówki pracowaliśmy kilka miesięcy. Ta nowoczesna przestrzeń nagraniowa pozwoli nam na profesjonalną realizację podcastów zgodnie z obecnymi standardami na rynku. Starając się łączyć różne kanały dystrybucji, będziemy realizować nie tylko ścieżkę audio, ale również wizję. Dzięki temu znacznie zwiększymy ilość contentu, który będziemy emitować w tradycyjnych kanałach wideo. Wierzmy, że ta synergia przełoży się na wyniki oglądalności w każdym z segmentów - komentuje Mateusz Trusewicz, szef produkcji wideo w Grupie naTemat, odpowiadający za ten projekt.

- To naturalny kierunek rozwoju dla każdego wydawcy, który obserwuje trendy, choć w Polsce w porównaniu do rynku amerykańskiego to wciąż raczej poligon doświadczalny.  Mamy świetnych dziennikarzy, którzy poprowadzą programy zgodne ze swoimi zainteresowaniami - dodaje Michał Mańkowski, redaktor naczelny, dyrektor operacyjny i członek zarządu Grupy naTemat.

- Niektórzy z nich to byli radiowcy, więc grzechem byłoby nie skorzystać z ich doświadczenia. Ramówkę i tematykę programów przygotowaliśmy na podstawie obserwacji tego, co faktycznie się „słucha” i „ogląda” w polskim internecie. Po pierwszych doświadczeniach rozszerzymy ją o nasze inne serwisy - zapowiada Mańkowski.

Do Grupy naTemat.pl oprócz portalu naTemat.pl należą serwisy tematyczne INNPoland.pl o biznesie, MamaDu.pl dla dzieci i satyryczny ASZdziennik.pl oraz uruchomiony w październiku ub.r. dadHero.pl skierowany do ojców. W styczniu br. naTemat.pl w kategorii informacji i publicystyki zanotował 5,41 mln użytkowników i 31,64 mln odsłon (według badania Gemius/PBI).

Firma Glob360, właściciel Grupy naTemat, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 58 proc. do 9,77 mln zł oraz zysku netto z 513,3 tys. zł do 1,7 mln zł.

Autor: tw

KOMENTARZE (5) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas