Prasa2019-08-27
0

„National Geographic Kids” zyskał serwis internetowy Natgeokids.pl

Miesięcznik „National Geographic Kids” (Edipresse) uruchomił własną stronę internetową. Pod adresem Natgeokids.pl znaleźć można zdjęcia dzikiej przyrody, ciekawostki, konkursy i inne treści, publikowane także przez użytkowników. Prace nad portalem cały czas trwają.

„National Geographic Kids” ukazał się w wydawnictwie Edipresse po raz pierwszy w sierpniu ub. roku, jednak dopiero od lutego 2019 roku wydawca zdecydował o stałym, comiesięcznym pojawianiu się go na rynku. Od początku roku trwały też prace nad uruchomieniem strony internetowej magazynu, prowadzone przez jego zespół redakcyjny. Prace nad strukturą i layoutem dobiegły końca i od kilku dni witryna jest już dostępna dla użytkowników zarówno w wersji desktopowej, jak i dla użytkowników urządzeń mobilnych.  

- Bardzo zależało nam na tym, by polski interfejs był przejrzysty, intuicyjny oraz jak najlepiej dopasowany do potrzeb naszych użytkowników i ich rodziców. W najbliższej przyszłości planujemy znacząco rozbudować sekcję z treściami wideo,  dotyczącymi reportaży zarówno z Polski, jak i różnych stron świata oraz podstronę z krótkimi tekstami dotyczącymi niesamowitych zjawisk zachodzących w przyrodzie i nauce - zapowiada Magdalena Cylejewska, zastępca dyrektor zarządzającej platformy Creative Publishing w wydawnictwie Edipresse.

 

Na stronie użytkownicy znajdą m.in. zdjęcia dzikiej przyrody, teksty przyrodnicze, a także treści publikowane przez młodych reporterów. Redakcja zaprosiła do współpracy w tym zakresie podróżnika, blogera i aktora Szymona Radzimierskiego, młodych youtuberów wyłonionych w konkursie przeprowadzonym na łamach magazynu (Olga Panewczyńska, Michał Ambroziewicz i Julia Grin-Zuchowska) oraz harcerzy ze Związku Harcerstwa Polskiego.

Na stronie magazynu można także przeczytać informacje o bieżącym i poprzednich numerach magazynu oraz zamówić jego prenumeratę. Portal natgeokids.pl będzie promowany w prasie z portfolio wydawcy („Viva”, „Party”, „Flesz”, „The Amazing World of Gumball”, „National Geographic Kids”) oraz w internecie: na YouTubie, Facebooku, Instagramie. Zaplanowano również kampanię Google Display Network w serwisach showbiznesowych (Pudelek.pl, Kozaczek.pl, Plotek.pl, Jastrząbpost.pl, Plejada.pl, Party.pl, Viva.pl, Wizaż.pl).

„National Geographic Kids” to magazyn dla dzieci w wieku 7-12 lat. W 2018 roku Edipresse otrzymało licencję na jego wydawanie od National Geographic Partner, właściciela telewizji National Geographic.

Z danych ZKDP wynika, że w maju br. średnia sprzedaż miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) wyniosła 24 666 egz.

Według badania Gemius/PBI w lipcu br. serwisy internetowe Grupy Edipresse zanotowały 7,72 mln realnych użytkowników.

Autor:jk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas