Prasa2016-01-28
1

„National Geographic” najchętniej kupowanym pismem podróżniczym. Wszystkie tytuły tracą

W październiku 2015 r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników podróżniczych znalazł się „National Geographic”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Voyage”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w październiku 2015 roku wyniosła 30 494 egz. Była ona o 18,83 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on w liczbie 19 873 egz., po spadku w skali roku o 14,65 proc.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 15,30 proc. i uplasował się na poziomie 7 882 egz.

Zaś najwięcej stracił, plasujący się tuż za podium magazyn „Voyage” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w październiku ub.r. zmalała bowiem o 24,58 proc. i wyniosła 4 531 egz.

Zobacz tabelę

W październiku 2015 roku w porównaniu do września 2015 roku prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Podróże” - było to 15,25 proc. Jedyny wzrost, wynoszący 9,78 proc., odnotował „NG Traveler”.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas