Prasa2013-08-30
0

“National Geographic Polska” z mapą Europy

Do całego nakładu wrześniowego wydania miesięcznika “National Geographic Polska” (G+J Polska), które ukazało się 30 sierpnia br., dołączona została aktualna mapy Europy.

Na drugiej stronie mapy widnieje natomiast trójkolorowa flaga Towarzystwa National Geographic, będąca symbolem obchodzonego w tym roku jubileuszu jego 125-lecia.

W numerze znaleźć można rozmowę Martyny Wojciechowskiej z Ewą Ewart, która jako kolejny gość specjalny otrzymała flagę National Geographic. Okładkowym tematem wydania jest natomiast spowodowane globalnym ociepleniem podnoszenie się poziomu mórz.

Wydanie ukazało się w objętości 132 stron i w cenie 12,99 zł. Wspiera je kampania reklamowa w prasie („Polityka”, „Auto Świat”, „Men's Health”, „Forum”, „NG Traveler” i „Focus”. ), Radiu ZET, stacji National Geographic Channel oraz portalach Onet i Wp.pl. Działania przygotował dział marketingu wydawcy.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem “National Geographic Polska” w maju br. wyniosła 42 357 egz. (więcej na ten temat).

Autor:pp

Więcej informacji:National Geographic, G+J Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas