Prasa2019-06-26
0

National Geographic Traveler wydaje "50 miast na weekend w Europie. Inspirujący przewodnik dla każdego"

Od 26 czerwca br. w sprzedaży ukazał się bookazin (połączenie książki i magazynu) autorstwa redakcji National Geographic Traveler. Przedstawiono w nim zbiór reportaży podróżniczych z 50 europejskich miast.

"50 miast na weekend w Europie. Inspirujący przewodnik dla każdego" łączy w sobie elementy książki i magazynu. Czytelnicy znajdą w nim fotografie, treść i układ stron, do których są przyzwyczajeni z magazynu. Natomiast charakteryzuje się większą objętością oraz ceną niższą niż w przypadku książek.

Publikacja stanowi także zbiór najlepszych reportaży dziennikarzy "Travelera" z europejskich miast.

- Ten przewodnik został przez nas przygotowany z myślą o miłośnikach city breaków. Jestem przekonana, że czytelnicy znajdą w nim mnóstwo inspiracji i uzupełnią swoją listę miast do zobaczenia o kolejne pozycje - komentuje Agnieszka Franus, redaktor naczelna National Geographic Polska i Travelera.

To pierwsza tego typu publikacja w podróżniczym portfolio wydawnictwa Burda Media Polska, którego nakładem ukazują się National Geographic, National Geographic Traveler, wydania specjalne obydwu tytułów oraz książki i przewodniki.

"Traveler" to magazyn o tematyce podróżniczej w Polsce, na rynku ukazuje się od 14 lat. W sprzedaży dostępny jest od 26 czerwca br. Kosztuje 19,99 zł, liczy ponad 250 stron.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w lutym 2019 roku wyniosła 21 506 egz. Była ona o 17,42 proc. niższa, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

 

Autor:NB

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas