Bauer Media Group rozszerza nowo utworzony dział komunikacji. Od września br. Natja Rieber została szefem ds. komunikacji zewnętrznej w Grupie. Natomiast Tina Gräf dołączyła do firmy jako kierownik ds. komunikacji wewnętrznej.
Rieber na nowym stanowisku ma się skoncentrować na opracowaniu i wdrożeniu globalnej strategii komunikacji zewnętrznej dla Bauer Media Group, zarówno w zakresie brandingu pracodawców, jak i wsparciu samej działalności grupy. Będzie podlegać pod Arnda Wagnera, szefa działu komunikacji grupowej.
Natja Rieber do tej pory zdobywała doświadczenie w obszarze marketingu marki, a także PR konsumenckiego i handlu w różnych sektorach przemysłu. Zanim w 2016 roku dołączyła do Bauer Media Group jako brand PR manager w niemieckim oddziale ds. komunikacji, Natja przez kilka lat pracowała jako konsultant w agencji PR-owej Edelman, gdzie była odpowiedzialna za globalnych klientów z obszaru FMCG. W tym okresie zdobywała także międzynarodowe doświadczenie, pracując w USA.
Z kolei od połowy września br. do firmy dołączyła także Tina Gräf jako kierownik ds. komunikacji wewnętrznej. Podlega również bezpośrednio pod Arnda Wagnera. Gräf posiada 15-letnie doświadczenie w pracy w zakresie komunikacji wewnętrznej i przywództwa. Przed dołączeniem do Bauer kierowała komunikacją wewnętrzną w Talanx Deutschland w Kolonii oraz doradzała DAX i firmom rodzinnym w ich wewnętrznych strategiach komunikacyjnych.
W Bauer Media Group ma skupić się na tworzeniu i wprowadzeniu wewnętrznych procesów i narzędzi komunikacji, aby wpływać na przejrzysty przepływ informacji w firmie. Jednym z jej pierwszych projektów ma być opracowanie i wdrożenie intranetu na poziomie grupy, wraz z rozwiązaniami technologicznymi.